Adresat projektu – zleceniodawca

 

Miejsce

wybór miejsc, gdzie świadomość funkcji i roli projektowania graficznego jest najniższa, np. urzędy, instytucje państwowe

  1. jako fizyczne lokalizacje
  2. jako miejsca w sieci, gdzie społeczność osób pracujących w. w. instytucjach jest aktywna, np. fora tematyczne, oficjalne strony internetowe instytucji

 

Środki

  1. projektowanie usług
    materiały drukowane, które mogłyby zaistnieć w tych miejscach, plakaty, ulotki, wyjaśnienie funkcji i wagi projektowania na podstawie przykładów, odnośniki do strony
    niski stopień interakcji z użytkownikiem
  2. materiały cyfrowe
  • plakaty cyfrowe, animacje, kampania internetowa, odsyłacz do strony
  • strona platforma z informacjami na temat projektowania graficznego, czym jest, znaczenie komunikacji wizualnej, dlaczego warto inwestować w projektowanie graficzne, dobre praktyki, wymiana wiedzy z projektantami graficznymi, forum dyskusyjne, aplikacja – gra, materiały do pobrania wysoki stopień interakcji z użytkownikiem, adresat musi wyrazić chęć, żeby odwiedzić stronę, podział treści strony na odbiorców mniej i bardziej zaawansowanych w temacie

 

Funkcja

  • informująco-edukująca
  • rozrywkowa

 

Konsekwencje

zwrócenie uwagi na pojęcie projektowania graficznego i znaczenia komunikacji wizualnej w codziennym życiu

gosia

Written by gosia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>