Adresat projektu – zleceniodawca
Miejsce
wybór miejsc, gdzie świadomość funkcji i roli projektowania graficznego jest najniższa, np. urzędy, instytucje państwowe
- jako fizyczne lokalizacje
- jako miejsca w sieci, gdzie społeczność osób pracujących w. w. instytucjach jest aktywna, np. fora tematyczne, oficjalne strony internetowe instytucji
Środki
- projektowanie usług
materiały drukowane, które mogłyby zaistnieć w tych miejscach, plakaty, ulotki, wyjaśnienie funkcji i wagi projektowania na podstawie przykładów, odnośniki do strony
niski stopień interakcji z użytkownikiem - materiały cyfrowe
- plakaty cyfrowe, animacje, kampania internetowa, odsyłacz do strony
- strona platforma z informacjami na temat projektowania graficznego, czym jest, znaczenie komunikacji wizualnej, dlaczego warto inwestować w projektowanie graficzne, dobre praktyki, wymiana wiedzy z projektantami graficznymi, forum dyskusyjne, aplikacja – gra, materiały do pobrania wysoki stopień interakcji z użytkownikiem, adresat musi wyrazić chęć, żeby odwiedzić stronę, podział treści strony na odbiorców mniej i bardziej zaawansowanych w temacie
Funkcja
- informująco-edukująca
- rozrywkowa
Konsekwencje
zwrócenie uwagi na pojęcie projektowania graficznego i znaczenia komunikacji wizualnej w codziennym życiu
Dodaj komentarz